[fusion_builder_container hundred_percent=»no» equal_height_columns=»no» menu_anchor=»» hide_on_mobile=»small-visibility,medium-visibility,large-visibility» class=»» id=»» background_color=»» background_image=»» background_position=»center center» background_repeat=»no-repeat» fade=»no» background_parallax=»none» parallax_speed=»0.3″ video_mp4=»» video_webm=»» video_ogv=»» video_url=»» video_aspect_ratio=»16:9″ video_loop=»yes» video_mute=»yes» overlay_color=»» video_preview_image=»» border_size=»» border_color=»» border_style=»solid» padding_top=»» padding_bottom=»» padding_left=»» padding_right=»»][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=»1_1″ layout=»1_1″ background_position=»left top» background_color=»» border_size=»» border_color=»» border_style=»solid» border_position=»all» spacing=»yes» background_image=»» background_repeat=»no-repeat» padding_top=»» padding_right=»» padding_bottom=»» padding_left=»» margin_top=»0px» margin_bottom=»0px» class=»» id=»» animation_type=»» animation_speed=»0.3″ animation_direction=»left» hide_on_mobile=»small-visibility,medium-visibility,large-visibility» center_content=»no» last=»no» min_height=»» hover_type=»none» link=»»][fusion_text]

Digitalisering blir viktig i havbruksnæringa fremover

De nye produktene vil gi de full kontroll på oppdrag, timer, fakturering, dokumentering samt hjelpe dem med å dekke kravene om sikkerhetsstyring på båtene.

– Vi har gledet oss til å komme i gang på en digital plattform, og ser allerede nå at dette vil hjelpe oss med de daglige oppgavene. Mannskapet på båtene får loggført sine oppgaver og timer via app og jeg kan planlegge, fullføre og fakturere ut oppdragene fortløpende, sier daglig leder Remi Rønning i Håløy Havservice.

[fusion_imageframe image_id=»1662″ style_type=»none» stylecolor=»» hover_type=»none» bordersize=»» bordercolor=»» borderradius=»» align=»none» lightbox=»no» gallery_id=»» lightbox_image=»» alt=»» link=»» linktarget=»_self» hide_on_mobile=»small-visibility,medium-visibility,large-visibility» class=»» id=»» animation_type=»» animation_direction=»left» animation_speed=»0.3″ animation_offset=»»]https://www.naviaq.no/wp-content/uploads/2018/05/IMG_1345-1-e1525419637642-768×1024.jpg[/fusion_imageframe]

– Gjennom bruk av feltklienter som app får brukerne ute registrert inn data fortløpende. Slik sparer man tid, reduserer kostnader og effektiviserer arbeidsprosessene, det er digitalisering, sier Kristoffer Selvåg, Markedssjef i Naviaq AS.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]